Monday, July 21, 2014

Spa KHAS untuk Muslimah

Ya.

Spa Aishah Radhiah atau Pusat Kecantikan Aishah Radhiah Beauty & Spa ini juga merupakan salah satu Spa KHAS untuk Muslimah.

Jadi, jika anda ragu-ragu dengan beberapa spa yang menawarkan rawatan spa untuk orang lelaki dan perempuan, tidak perlu khuatir dan takut kerana Spa Aishah Radhiah cawangan Ampang ini juga merupakan salah sebuah Spa KHAS untuk Muslimah.

Maksudnya, Spa Aishah Radhiah ini hanya untuk orang perempuan sahaja.

Jadi, tidak perlu risau tentang aurat atau takut aurat anda orang lelaki nampak. Ini kerana orang LELAKI TIDAK DIBENARKAN masuk ke dalam spa ini sama sekali.

Jika ada berani saja-saja cari pasal, memang siaplah anda nanti. Haha..

Selain itu, Spa Khas untuk Muslimah ini juga menawarkan pelbagai rawatan spa yang mungkin menarik hati anda untuk mencubanya. Antaranya ialah :-

  • Pakej Rawatan hebar sauna, full body massage, full body chocholate scrub, full body chocolate@detox mask, milk bath, aura flower bath dan deep cleansing facial.
  • Pakej Berpantang secara tradisional di rumah
  • Pakej RATU - pakej paling popular (RM400 sahaja)
  • Pakej bermusim seperti Pakej Raya 2014, Pakej Hari Ibu dan sebagainya. Bergantung pada promosi yang ditawarkan oleh Pihak Aishah Radhiah. 
Spa Aishah Radhiah

Spa Ampang Aishah Radhiah


Jadi, jangan berlengah lagi. Jika anda berminat untuk memanjakan diri, menghilangkan stress akibat kerja yang membelenggu jiwa dan raga anda, INILAH masanya untuk anda luangkan masa untuk melayan diri anda atau memberikan hadiah istimewa kepada diri sendiri.

Kepada para suami pula, jadikan Pakej Rawatan Spa di Spa Aishah Radhiah ini sebagai hadiah hari jadi atau hadiah ulang tahun perkahwinan anda kepada isteri tersayang. Mana tahu, ini akan menjadi satu batu loncatan agar hubungan suami isteri anda bertambah erat dan dicintai oleh isteri dengan lebih erat lagi.

Jadi, tempah segera.

Hubungi Aishah Radhiah di nombor ini untuk tempahan --> 0129422798

1 comment:

  1. deko yang cantik..
    bagus disediakan spa khas untuk muslimah sahaja..

    ReplyDelete