Sunday, July 20, 2014

Alamat Spa Aishah Radhiah cawangan Ampang.

Ya. 

Saya yakin ramai yang ingin tahu alamat bagi Spa Aishah Radhiah cawangan Ampang. 

Disini, saya sertakan alamatnya. 

Anda boleh salin dan pergi ke alamat tersebut jika berminat untuk mencuba servis dan rawatan yang disediakan oleh pihak Spa Aishah Radhiah

Mereka bekerja sepanjang tahun. Cuti mereka cumalah hanya waktu Hari Raya sahaja. Hari lain, mereka bekerja seperti biasa. 

Namun, jika anda takut penuh, anda boleh buat temujanji terlebih dahulu agar tidaklah perlu menunggu terlalu lama. Maklumlah, kita bukannya tahu bila masa spa ini penuh atau tidak. Lagipun, memang diakui ramai bahawa Spa Ampang Aishah Radhiah ini memang ramai yang datang. 

Jadi, lebih baik buat temujanji agar anda tidak menunggu terlalu lama. Dan ini lebih bagus sekurangnya anda boleh mengatur jadual anda dengan lebih baik. Siapa tahu, anda juga mungkin salah seorang yang paling sibuk di negara kita ini? 

Alamat Spa Aishah Radhiah cawangan Ampang. 

Spa Aishah Radhiah Ampang Branch (Bertentangan dengan Ampang Putri, Ampang Point Shoplot)
No. 60M, Jalan Mamanda 9, Taman Dato' Ahmad Razali,
68000 Ampang, Selangor. 

No telefon untuk buat temujanji -->  03-42510000

Jadi, boleh TERUS buat tempahan temujanji anda dengan segera jika anda mencari SPA Ampang yang terbaik di Ampang. 

Spa Aishah Radhiah

Ps: Dan Spa Aishah Radhiah ini juga merupakan Spa KHAS untuk muslimah sahaja. Orang lelaki tak boleh masuk dalam Spa ini. Maaf ye encik suami semua, kena tunggu kat luar atau pergilah melepak kat kedai mamak atau restauran dalam sejam dua ye. Hihi..

No comments:

Post a Comment