Sunday, July 20, 2014

Spa Terbaik di Ampang.

Ya. Saya tahu ramai yang masih mencari-cari Spa terbaik di Ampang.

Merata dah mencari yang manakah yang sesuai untuk dicuba. Maklumlah, bukan semua orang berani hendak masuk spa lebih-lebih lagi orang perempuan.

Tanggapan mereka, nak buat rawatan di Spa ni agak mahal.

Bagi saya, memang harga rawatan di kebanyakkan Spa Ampang ini agak berpatutan. Mungkin bagi mereka harga itu mahal. Sebab biasanya harga berpakej ini memang nampak mahal. Sampai RM400-Rm500 untuk rawatan berpakej. Tapi ia lebih MAHAL jika anda cuma ambil SATU atau DUA rawatan. Jika anda buat kira-kira, harga bagi rawatan berpakej di kebanyakkan Spa sekitar Ampang ini harganya agak murah.

Lagipun, biasanya spa-spa begini akan beri diskaun ataupun potongan harga pada masa-masa tertentu. Jadi, datanglah pada waktu tersebut. Tidak pun, anda cari sahaja mana-mana Spa Ampang ini yang selalu berikan diskaun atau kupon pada musim cuti sekolah atau pada hari-hari yang agak special. Masa itulah anda datang untuk dapatkan harga yang lebih murah dan berpatutan.

Dan..spa ini untuk rawatan badan terutamanya untuk orang perempuan. Dan pastinya orang perempuan LEBIH SELESA mencuba rawatan di pusat spa yang mana hanya untuk orang perempuan sahaja.

Jadi, saya cadangkan anda mencuba rawatan spa di Pusat Kecantikan Aishah Radhiah Beauty and Spa.



Ramai yang dah mecubanya termasuklah artis, pelakon, orang kenamaan, blogger, student universiti dan makcik-makcik diluar sana. Ini bermaksud servisnya bagus dan harganya juga berpatutan.

Jadi, mengapa tidak anda mencubanya?

No comments:

Post a Comment